برا اینکه در استفاده از سرم ویتامین C نتیجه بهتر بگیریم چه عملکردهایی انجام دهیم ؟

نتیجه بهتر این نکات را به خاطر داشته باشید.

     اگر پوست‌تان حساس است. حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بعد از شستشوی صورت خود (یعنی قبل از استفاده از سرم) صبر کنید. اگر با پوست خیس، از محصولاتی که پایه‌ی فرمولاسیون آنها آبی است، استفاده کنید. احتمال ایجاد التهاب پوستی بیشتر می‌شود. اگر هم پوست‌تان کاملاً خشک شده باشد، سرعت نفوذ دارو کمتر می‌شود.
     مطمئن شوید تاریخ مصرف محصولی که استفاده می‌کنید، نگذشته باشد. اگر محصول تیره شده است یا رنگش عوض شده است به این معنا است که ویتامین c اکسید شده است. با این وجود، سرم هنوز قابل استفاده است. اما، همان فواید خود را ندارد.
     استفادۀ منظم از سرم ویتامین C برای پوست و مداومت در آن، کلید تأثیرگذاری بیشتر آن است، پس حتماً آن را به برنامه‌ی شبانه خود اضافه کنید.
    سرم را بعد از شستن پوست و قبل از مرطوب کننده استفاده کنید.
    اگر سرم ویتامین سی بعد از لایه‌برداری پوست استفاده شود، عمیق‌تر جذب پوست‌تان می‌شود. اما اگر پوستتان حساس است، نیازی نیست در این مرحله لایه برداری انجام دهید.

 

این روزها بیش از گذشته، نام سرم ویتامین C به زبان افتاده است. تقریباً در بیشتر مکان‌های بهداشتی آرایشی نام این سرم به گوش‌تان می‌خورد. شاید تا به حال از سرم‌ ویتامین C برای پوست استفاده کردید؟ چه تأثیری بر پوست‌تان داشت؟ سؤال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. هدف ما سلامت پوست شماست. ما را در رسیدن به آن یاری دهید.

سرم ضد آکنه و جوش نیاتور

سرم جوانساز ویتامین C

سرم ضد پف و سیاهی دور چشم نیاتور

کرم ژل ترمیم کننده ی سریع پوست نیاتور

تیم پشتیبانی نوژان سلامت میزبان صدای گرم شما مشتریان عزیز می باشد.

ارسال سریع  و اکسپرس برای خریداران گرامی در سراسر ایران

تمامی محصولات نوژان سلامت آروین با ضمانت اصالت کالا و همراه گارانتی می باشند

آدرس :